pajaztar

Trådstartare
Hur mycket kan en liten kisse bajsa egentligen? Jag tycker inte hon äter så mycket, men varje dag när jag mockar kattlådan ligger där flera stora högar (säkert fyra-fem högar om dagen). Igår fanns en gigantisk hög, jag undrar hur sjutton den fick plats i min lilla katt. Har bara bott på landet och haft utekatter innan, så jag vet inte hur mycket som är normalt att de bajsar...

Och hur kommer det sig att så fort jag har städat lådan ska hon gå in och bajsa?

(Nej, den här tråden är inte jätteseriös...:angel:)

Sv: Bajstråd

Vad ger du för foder? Ett med mycket spannmål i ger ju automatiskt mer avföring eftersom det är mer biprodukter som katten inte tar upp.

Hm, har inte koll på vad hon har för torrfoder, annars får hon lite rester och så, igår fick hon köttbullar t ex. Men det är ju lätt att kolla innehållsförteckningen nästa gång jag handlar kattmat :) Tack för tipset! Hon är i bra hull och fin i pälsen annars.

När mina killar var små bajsade dom mycket men det "växte" bort.

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
850
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Jag med familj har bott utomlands i sambons hemland under en del av föräldraledigheten i 3,5 månader. Under tiden vi har varit borta så...
2
Svar
22
· Visningar
4 389
Senast: Kaching
·
Övr. Katt Hejsan! Jag har en katt som beter sig väldigt konstigt på kvällarna och nätterna. Merida är en 2 årig ragdoll som bott hos mig hela...
Svar
8
· Visningar
2 696
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 425

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Senskada pga spark
  • Skadade hästar och konvalescenter
  • WE-tråden

Omröstningar