Bajsande katt

M

Maxmax

Vad tror ni det beror på om katten bajsar utanför lådan? Min katt kissar på lådan sen när han ska bajsa går han utanför den och gör det. Varför??? Lådan har mycket sand och har inte bytt sand och det spelar inte någon roll om jag precis har gjort rent den eller inte.

Vad kan man göra, tips???? Är såååå less på att behöva gå upp tidigt på morgonen för att torka bajs. Tyvärr måste vi ha lådan stå i sovrummet, så av den anledingen så torkar jag bajs på morgonen.

Sv: Bajsande katt

Jag råder dig att skaffa en låda till. Mina katter vill i alla fall ha olika lådor för kiss och bajs.

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
841
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt För mig har det alltid varit självklart att katten får vara i sovrummet och sova i min säng. Tyvärr lider jag av värk i kroppen...
2
Svar
23
· Visningar
1 812
Katthälsa Jag med familj har bott utomlands i sambons hemland under en del av föräldraledigheten i 3,5 månader. Under tiden vi har varit borta så...
2
Svar
22
· Visningar
4 389
Senast: Kaching
·
Katthälsa Jag har skrivit om att Kjellie grävt i min mans stora chilikrukor. Jag har tänkt att han antagligen är osäker/stressad eftersom han nyss...
Svar
6
· Visningar
1 550
Senast: Bapelsin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama