Badrumsrenovering - pris?

bettysmatte

Trådstartare
Jag har börjat fundera på att byta ut våtrumsmattan på väggar och golv i vårt pyttelilla badrum (1,6 x 2,1 meter "stort"). Inget annat ska göras, det vill säga inte byta ut någon inredning eller dra om några rör. Alltså "bara" riva ut våtrumsmattan och sätta dit ny. Jag förstår ju att man ibland hittar problem under det gamla men, förutsatt att allt går som det ska, vad kan kostnaden tänkas ligga på - på ett ungefär? Och hur många dagar tog det? Jag fick en offert igår som jag tyckte var TOKIGT hög, så det skulle vara jätteintressant att höra vad det har landat på för andra som har gjort liknande renoveringar.

Liknande trådar

Hemmet Vi upptäckte i höstas en missfärgning i taket under badrummet, tog ut en kompis som trodde det var rör som var lite otätat i badrummet...
Svar
5
· Visningar
1 363
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 537
Senast: Ajda
·
Äldre Ska ju såklart ta ut hantverkare asap och få offert men kul att få input från andra också :) Jag har tänkt fixa lite i mitt badrum i...
2
Svar
28
· Visningar
4 623
Hemmet Förstår att det här är en fråga i stil med "hur långt är ett snöre" men kanske går det ändå att få ett hum om renoveringskostnader, jag...
Svar
12
· Visningar
3 933
Senast: Kirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka