Bada med häst i Skåne?

HafiMinella

Trådstartare
Hej skåningar! Nu är det ju så fint väder och man har ju sån lust att bada med hästen! Finns det någonstans i Skåne det är tillåtet att bada med sin häst nu när det är högsäsong? Hav eller sjö, kvittar. Bor i Lomma, men här är "stängt" fram till hösten. Tacksam för tips!!!
 
Sv: Bada med häst i Skåne?

Ska finnas i höjd med Saxtorps skogen.
Rydebäck (nedanför golfbanan öppet tidig morgon och sen kväll)
Sibirien (Ängelholm) låååång strand tillgång året runt.
 
Sv: Bada med häst i Skåne?

Vomb har Gina ridslingor och några hästbad vänliga stränder, inte den stora stranden dock utan det är de mindre bitarna in i skogen som är djur badplatser.
 
Sv: Bada med häst i Skåne?

Krankesjön (den mindre sjön bredvid Vombsjön), där är väldigt trevliga ridvägar runt omkring också. På den norra sidan av sjön finns det ett par ställen där man kan rida ner i vattnet. :)

304026_2103463023449_241737004_n.jpg
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
1 101
Senast: valy
·
L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 045
Senast: LiviaFilippa
·
Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
1 951
Senast: MiniLi
·
Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
3 060
Senast: Ridinglady
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp