"Backhjälp"?

bettysmatte

Trådstartare
Är det någon som vet vad hjälpmedlet heter som man kan sätta på släpets kulhandske (eller ev att man sätter det någon annanstans i närheten) som visar var någonstans släpet befinner sig? En pinne av något slag, tror jag. Men jag kan inte googla fram det för jag vet inte riktigt vad jag ska googla på!

Kopplingslots kan det tydligen heta, men jag får knappt några träffar på det! Måste väl finnas något annat ord, eller finns det inte längre att köpa???

Koppla Fix finns det ett företag som heter som säljer såna pinnar som visar när man är rätt. Verkar sälja via Facebook.
Vi har såna men de är köpta typ på Biltema eller liknande för många år sedan.

Liknande trådar

Hundträning Hej. Jag funderar på vad ni har för passitivitetstips? Min hund går upp i varv och tar extremt lång tid på sig att varva ner på nya...
Svar
12
· Visningar
622
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
694
Senast: Glimra
·
Hundträning Hej, Som vissa kanske läst innan har jag en 10 månaders ESS Jag behöver lite tips och råd kring just nosaktivering. Jag skulle hemskt...
Svar
11
· Visningar
884
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 604
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar