Back on Track snabbandage?

Sv: Back on Track snabbandage?

Ja det är spännande att d kan vara karens på ngt som inte har bevisad effekt. O hur skulle d et dopingtestet se ut? Hunden är varm? Mkt märkligt att ett riksförbund fattar beslut utifrån tillverkarens påståenden.

:D
Intressant att få veta hur de mäter "ökad blodcirkulation" på ett dopingtest.

Fast att bot har effekt kan man inte neka. Det ger bra värme men man kan få liknande effekt med yllebandage.

Att det är effektivt i värme är ingen hemlighet eller humbug

Fast att bot har effekt kan man inte neka. Det ger bra värme men man kan få liknande effekt med yllebandage.

Att det är effektivt i värme är ingen hemlighet eller humbug

Fast det är ju inte riktigt försäljningsargumenten, att det går lika bra med ylle....

Liknande trådar

Träning Back on track.. när ska man använda det och när ska man inte använda det? Jag har täcke som vi använder inför träning och tävling i...
Svar
1
· Visningar
1 109
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Jag har återigen stukat fotleden, vilket gjort dem svullen. Brukar då använda linda på dagen för att få stabilitet när jag går och...
Svar
12
· Visningar
1 039
Senast: Scata
·
Hästvård Står ju att man ska vänja in back on Track snabbandage, 3-4 timmar och så öka en timme osv. frågan är ju vad som händer om man inte gör...
Svar
11
· Visningar
1 562
Utrustning Någon som jämfört både snabbandage från back om track med vanliga hederliga stallbandage (tjock padd och linda) när det gäller lymfangit...
Svar
11
· Visningar
1 516

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda -21
  • Lymfangit
  • Dressyrsnack nummer 18
Tillbaka