Linda_A
Trådstartare
Man blir ju gärna lite shoppningbenägen när man har en häst med problem som man tror sig kunna förbättra på så sätt, men jag vet att det inte alltid blir att man använder de där dyra rehabgrejerna så mycket som man trodde. Jag håller ju på med rehab för ryggproblem (kissing spines med aktiv inflammation i ryggligamentet samt en liten SI-ledsinflammation) och kikar på den nya ryggpaden från Back on Track (den som heter Royal och som inte har kardborrband ovanpå). Nån som har erfarenhet av denna? Tänker mig användning före och efter arbete till att börja med, sen att kanske också lämna på den under täcke. Men i huvudsak i samband med arbete, så inga jättelånga stunder. Ev under arbete också, man kan ju tydligen rida med den.
Alternativet är ett nättäcke, men då ska det funka att det sitter under det vanliga täcket hela tiden vilket kanske blir för varmt om nån månad. Tänker att nättäcket blir mindre använt överlag under vår och sommar, speciellt som hon måste ha eksemtäcke så snart det dyker upp lite flygande plågor.
Alternativet är ett nättäcke, men då ska det funka att det sitter under det vanliga täcket hela tiden vilket kanske blir för varmt om nån månad. Tänker att nättäcket blir mindre använt överlag under vår och sommar, speciellt som hon måste ha eksemtäcke så snart det dyker upp lite flygande plågor.