Back on track på dräktigt sto?

Sv: Back on track på dräktigt sto?

kan, kan du ju. Men Back On Track rek. inte de till dräktiga ston då de ej gjort några tester på dräktiga ston. vet dock flera som använt paddar på dräktiga ston.
 
Sv: Back on track på dräktigt sto?

Täcket vet jag inte om jag skulle använda men paddar är iaf inga problem. :)
 
Sv: Back on track på dräktigt sto?

Använder både paddar & ryggtäcke på mitt dräktiga sto. Hon är dräktig i 5.e månadern nu, så något slut resultat har jag inte, av fölets ev. biverkningar?. Men hon klarar sig inte utan dom.
Jag använder sunt förnuft, inte kan lera insytt i ett tyg skada ett foster ?!
Men dom som säljer det måste gardera sig så dom står skadelösa om något skulle hända.
 
Sv: Back on track på dräktigt sto?

Jag hade inte använt det till ett dräktigt sto, backontrack har väldigt kraftig verkan och att öka blod genom strömningen på det dramatiska sättet som sker hade jag inte utsatt ett dräktigt sto för.
 
Sv: Back on track på dräktigt sto?

Det är väl mest det att det som tex massage kan sätta igång en för tidig födelse?

och varför klarar sig inte hästen utan? låter inte som att den är helt frisk eller ens bör vara avelssto kanske.
 

Liknande trådar

Träning Back on track.. när ska man använda det och när ska man inte använda det? Jag har täcke som vi använder inför träning och tävling i...
Svar
1
· Visningar
1 051
Senast: MiniLi
·
Hästhantering Ja, som rubriken lyder. HUR kan jag lära hästen att ta godis snällt? Jag har en häst som gärna tar godis med exakt hela munnen. Tänder...
2
Svar
26
· Visningar
2 578
Senast: mily
·
Kropp & Själ Jag har återigen stukat fotleden, vilket gjort dem svullen. Brukar då använda linda på dagen för att få stabilitet när jag går och...
Svar
12
· Visningar
995
Senast: Scata
·
Utrustning Samtliga dessa märken har liknande funktioner vad jag kan läsa mig till. Har tidigare använt, och använder fortfarande, Back on Track...
Svar
16
· Visningar
1 643
Senast: CFrisk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp