Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Får man fråga vad hästen har för problem?domino skrev:Går det?
Alltså jag masserar med liniment (Blue Lotion) på kvällen efter det på 200gr täcke som han har över natten. Kan han då ha utetäcket med Back On Track-ryggvärmaren ute i hagen på dan? Eller blistrar det?
Tacksam försvar!
Jag skulle inte kombinera, inte heller ha Blue Lotion på ryggen...domino skrev:Känslig rygg, pga han har blivit riden i fel sadlar. Båda hjälper men undrar om de går att kombinera så som jag skrev...?
ET kommer på onsdag. Antagligen har han en sträckning efter han gick omkull i tisdags veckan. Spänd i ryggmusklerna..
Har hästen en sträckning eller annan "akut" skada i ryggen, så ska du undvika att massera själv...domino skrev:Tack för ditt svar! Ja linimentet är bara tillfälligt! Brukar använda det på benen annars ibland.
Jo hon har visat mig hur jag ska massera. Vara bara skeptiskt till om man kunde använda liniment på kvällen och B o T nästföljande dag..
Men kör bara på B o T och skippar linimentet (ändå slut )..
Såg detta inlägget efter jag svarat.domino skrev:Använder alltså inte liniment särskilt ofta och B o T har han bara någon gång i veckan på sig, efter hårdare pass.