B*rjes nya lädergrimma?

Septicemia

Trådstartare
Den som de bytt ut (innan med senapsgul fodring), är det samma modell fast utan färg på fodrinegn eller är den annorlunda?
När jag var där fick jag tag i en grimma som jag trodde var den som finns i katalogen, men den var inte alls som deras gamla, var det den eller en annan?

Grimman!

Sv: B*rjes nya lädergrimma?

jag har en med "senapsgul" fodring. vet inte fall det är sån du menar men jag beställde iallafall min från börjes för ca 2 år sen???
den ser inte lika dan ut som den du visar på bilden, det har inte samma form och andra knäppen.
den finns även på granngården har jag sett, där finns den i färgerna svart/svart foder, svart/vitt foder, svart/ljusbrunt (senapsgult) foder.

är ialla fall nöjd med den.
men den är väldigt stor i storleken, köpte stl ponny (min d-ponny brukar ha ponny eller cob)men jag har fått göra ett extra hål typ 7cm över det sista :crazy: för att den ska passa.

Sv: B*rjes nya lädergrimma?

Jag har den gamla modellen, stl ponny som jag hade till en ponny med STORT cobhuvud, den passade då..
Nej det är nog inte samma...

Har beställt ny lädergrimma till stora flickan nu fast inte från b*rjes.. :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 415
Senast: Ceta
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För längesen gick undertecknad in på en bilfirma och spontanköpte en ny bil. Jag behövde inte tänka så mycket på pengar på den tiden...
Svar
6
· Visningar
735
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
901
Senast: Sharpless
·
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
671
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka