Avsluta konto

T

Tispe

Hej! Jag har funderat kring detta med när folk vill radera sina facebookkonton så verkar det "omöjligt" att man kan avaktivera kontot så till vida att man inte syns på fejan men loggar man in så ligger allt man gjort, lagt in kvar.
Så nu rönar jag i detta och undrar t.ex hur man avslutar sitt bukefaloskonto? Samt om någon vet med fejan hur man egentligen avslutar det helt- kan man det? Samt om någon dör så hur avslutar man kontona då?:confused:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 118
Senast: Rie
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 775
Senast: Jamtland
·
Äldre Jag skulle kunna ringa banken, men jag kommer bara att tänka på det här när jag är hemma och har tråkigt så att... :p När jag loggar in...
Svar
0
· Visningar
605
Senast: Tassetass
·
Äldre Hej! Jag skriver från ett nytt konto då flera på buke vet vem jag är och detta kommer bli ganska personligt och om saker som få vet om...
Svar
1
· Visningar
1 970
Senast: kryddelydd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama