Status
Stängd för vidare inlägg.
20171006_130042.jpg

Livet blev plötsligt väldigt avskalat. Jag är 50% sjukskriven. Huset står kvar. Bilen har jag också kvar. Mer än så finns inte. Ridningen är avslutad. Trädgården orkar jag inte med. Några planer för framtiden finns inte.

Jag går mycket promenader och försöker yoga och meditera varje dag, men jag somnar visst ofta efter Sat Kriyan så då blir det ingen meditation. Jag lyssnar också mycket på musik för att döva alla tankar som inte vill ge sig.

Bilden ovan är från Östra Lagnö, där jag var i somras.

Fast plan finns ju om du vill.
Plan på terapi, att må bättre och sen kunna ta tag i att skapa din drömtillvaro.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 763
Senast: Wille
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 429
  • Artikel Artikel
Dagbok Utanför mitt hus så vistas regelbundet en kattuggla. Och ingen som har en egen kattuggla behöver nånsin en väckarklocka! 😄 (Det enda...
Svar
0
· Visningar
1 065
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har aldrig skrivit i den här delen av forumet förut men det här är nog i allmänhet ett rätt dåligt diskussionsunderlag då det är så...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 716
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ponnydriven plog?