Avkommor efter Don Charly??

Pisan

Trådstartare
Är det någon av er som antingen har en egen eller sett någon avkomma efter Don Charly 1052.
Jag funderar på att använda honom till nästa säsong men behöver lite mer information om hur avkommorna blivit...framförallt typen på dem..

Jätteglad för all info

Ajdå..*skrattar*..DET visste jag ju egentligen..men det känns som om det liksom gått längre tid sedan dess.

Och..jag har verkligen försökt hitta så mycket info om honom som möjligt..det gäller att börja i tid med valet inför nästa betäckning.

Men..kanske skall avvakta just med honom tills man ser mer vad han lämnar.Jag har hittills bara en avkomma på mitt sto..och även om den blev riktigt bra..är det svårt att veta vad hon nedärver.

Tack för hjälpen!!

Liknande trådar

Avel Hade behövt lite mer information och tycke kring några hingstar jag tänkt till nästa säsongs avel. Temprament osv och ok gångarter...
Svar
10
· Visningar
1 325
Senast: athena
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 079
Senast: KesoNeso
·
Juridik & Ekonomi Jag misstänker att min nya arbetsgivare drar bort för lite skatt på min lön, skillnaden mellan min egen ungefärliga beräkning och vad...
Svar
18
· Visningar
835
Senast: MiaMia
·
Utrustning Jag vill byta ut mina vanliga stövelsträckare i plast till någon variant som är mer luftiga eller andas. Jag blir ofta svettig på...
Svar
7
· Visningar
386
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama