Avkommor efter Contant Q

quirre

Trådstartare
Hej vore intressant att se om det finns några med avkommor efter Contant q här och hur de blivit. Hur visar de sig i löshoppning/ hoppning?
 
Hej vore intressant att se om det finns några med avkommor efter Contant q här och hur de blivit. Hur visar de sig i löshoppning/ hoppning?
Min Piranesi f-11 är en Contant Q - Irco Marco och ett Golden Cross. Hoppdiplom på 3årstest, underbar individ. Vacker ädel långbent 9 på galopp. Fantastiskt temperament. Kan inte önska mer.
 
Min Piranesi f-11 är en Contant Q - Irco Marco och ett Golden Cross. Hoppdiplom på 3årstest, underbar individ. Vacker ädel långbent 9 på galopp. Fantastiskt temperament. Kan inte önska mer.

Kul och grattis!

Låter ju bra. Mitt ena sto är nämligen dräktig med Contant så man är lite nyfiken på andra som har avkommor efter honom, :)
 
jag har en Contant q avkomma född 11 som hade hade svårt att få plats vid löshoppningen på 3 årstestet, men som fick mycket beröm för att han försökte tappert,han är stor 175 cm vid mätningen på 3årstestet. :eek:Fick kommentarer på sidan om att han kommer att hoppa stort när han vuxit i sin kropp han är stor snäll och underbar..:love:
 

Liknande trådar

Avel Hej! Jag behöver verkligen alla tips och råd jag kan få just nu. Jag har ett sto som jag har lämnat på betäckning i maj, och hon står...
Svar
16
· Visningar
1 987
Avel Hej Har nu fått ett föl (Amerikansk Miniatyrhäst) där 2 kan vara fadern. Den ena äger jag och den andra är från förra ägaren av stoet...
Svar
4
· Visningar
933
Senast: Nikan
·
Avel Hej! Kollat i äldre trådar, men hittar inte riktigt svar som kan passa in på just denna situation. Ber om ursäkt ifall det upplevs som...
Svar
9
· Visningar
1 307
Senast: Anon89
·
Hästvård Då har vi dessvärre åkt på den stora blodmasken i stallet.. Jag har tidigare delat stallet med en annan inackorderad. Förra året gjorde...
Svar
19
· Visningar
754
Senast: Lucifer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Bada med häst
  • Födda 2022
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp