Sv: Avkastad...
Jag förstår inte heller varför man inte kan ställa av en sån häst. Är det kanske så att du är rädd för att rida honom om han stått såpass länge? mig veterligen finns det ingen viktgräns där man kan ställa av hästar under 600kg och hästar vöer får absolut inte ha semster.
har man sedan än sån svår häst kanske man inte ska lämna honom i någon annans ansvar?
Tack för ditt råd om att inte ställa av min häst under tiden ja va i Thailand. Kom hem för en vecka sen och har tagit itu med problemet. Visst; han har försökt många ggr att hävda sig, men den gubben går inte med matte.
Tjejerna i stallet blev bara mer och mer rädda för att rida honom så efter ditt råd har dom longerat och tagit kravlösa promenader i skogen. Fick en del idiotiska råd att ställa av honom under hela perioden. Han är 1.75 hög och väger 630kg och en sån häst ställer man inte bara av och tror att det blir en solskens ritt när man ska rida igen. Tack igen och lycka till med va du nu gör. Ullis och Leonardo
Jag förstår inte heller varför man inte kan ställa av en sån häst. Är det kanske så att du är rädd för att rida honom om han stått såpass länge? mig veterligen finns det ingen viktgräns där man kan ställa av hästar under 600kg och hästar vöer får absolut inte ha semster.
har man sedan än sån svår häst kanske man inte ska lämna honom i någon annans ansvar?
Senast ändrad: