Avinstallera Norton

C

Contessa

Varför går det inte att avinstallera Norton internet sec. från min dator? Kommer bara upp felmeddelande om att avinst. misslyckades.

Blir snart galen! :devil:

Jättetacksam för svar

Sv: Avinstallera Norton

Det hade säkert funkat...om jag hade haft produktnyckeln, norton var liksom installerat när jag köpte datorn, och jag har ingen nyckel varesig i nån mapp eller på skivfodralet... så då måste jag uppgradera det till en senare vers. vettigt...:crazy:

Men produktnyckeln behöver du ju bara om du ska installera igen... Å varför du skulle vilja det övergår mitt förstånd ;)

haha, precis!
Jag missuppfattade nog lite där :angel:

nu funkar allt som det ska.

Tack så jättemycket!

Liknande trådar

IT & mobiler Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
Svar
0
· Visningar
256
Senast: Wille
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
683
IT & mobiler Inte alla wifi. Vårt hemma funkar fint. Men kommunens funkar bara på 24-timmars-åtkomst. Att logga in med mitt jobbkonto funkar inte...
Svar
0
· Visningar
404
IT & mobiler Både mobil, surfplatta och chromecast säger "Ansluten utan internet" hemma hos mig, plattan fungerar ändå (trots att jag inte har något...
Svar
5
· Visningar
963
Senast: Fideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Gamla hösilagebollar