gul_zebra

Trådstartare
Håller på tar hem en massa avsnitt av KF, men de är i avi hela högen. Funkar inte att spela upp. Vad är det för program som krävs för att kunna spela upp avi-filer?
 
Sv: .avi?

Real Player. Finns också nå tjosan man kan ta hem för att spela dem i t.ex. WMP, men jag kommer inte ihåg vad det heter...
 
Sv: .avi?

Behövs inte, nu funkar det ändå :) I Media Player också, myche bättre det :D Säkert virus som spökade, har blivit fixat igår kväll nämnligen.

Så om bara de satans högtalarna också kan fixas sen så kan jag se första avsnittet... Oh yes :love:
 
Sv: .avi?

Misstänkte tt du menade det... ;) Kan inte du skicka över några avsnitt till mig? Kommer inte åt några bra hubbar sen jag storrensade hårddisken... :(

163207155 för ICQ, solgumma@hotmail.com för MSN.

Pleeease? ;)
 
Sv: .avi?

Senare isf, datorn jobbar för fullt för tillfället... Försöker samla alla avsnitt nämnligen :D
Hittills har jag avsnitt 1, 312, 327 och 681 iaf, så det är bara att välja nån av de... ;) Ingen superkvalite dock, men man ser vad det är iaf, och så är de otextade :P
 
Sv: .avi?

Jupp :D Hade nyss 30 min kvar på avsnitt 2 också men den som hade loggade av. Suck :smirk:

Jepp, bara att hojta!
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Vad använder ni för digital Att göra-lista? Jag gick motvilligt ifrån min analoga lista (älskar att stryka!) för en tid sen eftersom jag...
Svar
9
· Visningar
742
Kropp & Själ Jag har en crosstrainer hemma i dagsläget, en som jag köpte billigt begagnad och som troligtvis var billig redan när den var ny. Den har...
Svar
19
· Visningar
764
Skola & Jobb Jag har ett nytt jobb på gång. Jag har fått ett muntligt erbjudande med fastställd lön som jag tackat ja till. Vi har kommit överens om...
2
Svar
21
· Visningar
1 200
Senast: Red_Chili
·
Hemmet Inför flytten digitaliserade jag hela min film- och TV samling för att slippa släpa med en massa DVDer som vi ändå inte har nån läsare...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
7 405
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp