Avföringen..

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare SessCa
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 613
S

SessCa

Hur ofta ska eg en liten kattbebis göra ifrån sig?
Jag tycker mina två är i lådan hela tiden.
Dom är tretton veckor, fina i magen i övrigt och får bebisfoder på fri tillgång, är det normalt att det ska ligga uppemot 6-10 kluttar per dag från två småttingar?

Sv: Avföringen..

Eftersom det är dåligt med svar så ska jag gissa på att det är normalt? :crazy: :D

Jag kommer faktiskt inte ihåg hur ofta min var på lådan, det är 6 år sedan....... men jag har för mig att kattungarna går rätt ofta, jämfört med äldre katter. Min katta går två till tre gånger om dagen, den nya går betydligt oftare, men hon håller ju på o töms på mask, så det kommer ju minska. Så tyvärr kan jag inte svara på hur normalt det är :(

Förhoppningsvis är allt som det ska.
Avföringen ser ju ut som den "ska".
Och dom äter ju en hel del nu när dom växer..

Liknande trådar

Övr. Katt Jag sitter med världens ångest över att behöva flytta min älskade lilla katt, från hans trygga revir. Han kom till mig för 5 år sedan...
Svar
10
· Visningar
729
Senast: startpompe
·
Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
14
· Visningar
1 608
Senast: Hazel
·
Hundhälsa Jag flyttade tillbaka från Storbritannien till Sverige i Oktober i år, och tog då med mig mina två hundar: 1 okastrerad hane, border...
Svar
5
· Visningar
1 253
Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 186
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka