Härligt!Japp, det blir det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Härligt!Japp, det blir det.
Varför vill man använda en hingst innan den visat på hyfsad ridbarhet? Säger ingenting om han är värd att ha i avel eller inte utan undrar mest på om det inte är värt att vänta på att han fått lite tävlingsresultat i alla fall?Nu finns en drygt 5 min lång film på Youtube med vackre Oban VH.
Om man använder honom på ett-sto-license, blir det gröna papper då?
Verkar som att Oldenburg varit och tittat på hingstar här nu i dagarna, har sett via fb att Sibelius och en Bellheim (Baloubet du Rouet - Libero H) blivit godkända.
För att han skulle passa mitt sto perfekt. Vänta är inget alternativ pga hennes ålder. Och att ridbarheten är mer än hyfsad hyser jag inga tvivel om, trots formsvackan under BP.
Bellheim är väl Bläddes nya hingst @cirkus
För att han skulle passa mitt sto perfekt. Vänta är inget alternativ pga hennes ålder. Och att ridbarheten är mer än hyfsad hyser jag inga tvivel om, trots formsvackan under BP.
Vi får verkligen hoppas det för på BP var det inte roligt alls.
Vore väldigt, väldigt roligt att se honom riden och fungerande.
Jag känner att jag blir lite ledsen i ögat när man ser en 3åring riden med långspö och sporrar och tidvis går ryttarens ben som lärkvingar.
Tycker man ser fladdrande skänklar överallt. Både på ekipage här på Buke som får översvallande beröm och i eliten. Tyvärr.Jag reagerade också på ovanstånde... jag har fått lära mig att skänklarna ska vara stilla... framför allt när man rid unghäst. Har jag missat nåt...
/Lizzie
Tycker man ser fladdrande skänklar överallt. Både på ekipage här på Buke som får översvallande beröm och i eliten. Tyvärr.
Läste att Waldhof kommer ha Floricello på fryst! 2 godkända söner ur första årgången får räknas som ok
Finns dom alltså fortfarande? Trodde dom hade kursat och lagt ner hela verksamheten.
Finns dom alltså fortfarande? Trodde dom hade kursat och lagt ner hela verksamheten.