B
Båbbe
Tycker detta med avelsmöten både på Solbacken väster om Shlm och på Wången vid Östersund är enormt positiva och efterlängtade steg från Avelsutskottets sida. Jättekul med möten om avel som även inbjuder oss fritidsryttare att medverka. Tyvärr krockar avelsmötet i Solbacken med en kurs för den instruktör som jag rider mest sällan för så jag kommer kanske inte närvara, men valet mellan helgkursen och avelsmötet är svårt! Har fortfarande inte bestämt mig helt...
Oavsett vad jag personligen beslutar så: Tack snälla avelsutskottet för initiativet till något som åtminstone på papperet verkar oerhört lovande! OM jag bestämmer mig för att skippa kursen ifråga så tycker jag mötet verkar oerhört spännande. Tänk att ni äntligen ger oss "kunder" möjligheten att uttrycka vad VI vill att NI producerar i svenska aveln. Här på Buke har vi kanske en tendens att klaga mer än berömma, men detta initiativ förtjänar beröm.
Så - hur många härifrån tänker åka dit?
Oavsett vad jag personligen beslutar så: Tack snälla avelsutskottet för initiativet till något som åtminstone på papperet verkar oerhört lovande! OM jag bestämmer mig för att skippa kursen ifråga så tycker jag mötet verkar oerhört spännande. Tänk att ni äntligen ger oss "kunder" möjligheten att uttrycka vad VI vill att NI producerar i svenska aveln. Här på Buke har vi kanske en tendens att klaga mer än berömma, men detta initiativ förtjänar beröm.
Så - hur många härifrån tänker åka dit?