kryckan
Trådstartare
Ni som tagit hjälp vid hästförsäljning- hur har ni löst det praktiskt och ekonomiskt? Har ni skickat iväg hästen till någon som sköter allt med ridning, annonsering, visning, besiktning o s v? Eller har ni haft någon i närheten som ridit t ex några dagar/vecka och visat hästen för spekulanter, men att hästen stått kvar hemma och du själv skött allt utom ridningen d v s annonsering och bokning av visningar.
Hur mycket har ni betalt? och har ni betalt per gång/månad och/eller provision på försäljningspriset?
Jag kommer bli tvungen att ta hjälp för att sälja min häst men har ingen erfarenhet av det sedan tidigare och jag har frågat runt lite bland folk jag känner men tänker att jag kanske kan få några bra tips här också
Hur mycket har ni betalt? och har ni betalt per gång/månad och/eller provision på försäljningspriset?
Jag kommer bli tvungen att ta hjälp för att sälja min häst men har ingen erfarenhet av det sedan tidigare och jag har frågat runt lite bland folk jag känner men tänker att jag kanske kan få några bra tips här också