Mia_R
Trådstartare
Det är så jävla svårt. Jag har alltid sagt att om hon blir dålig så är det slut och nu sitter jag här och är vankelmodig. Hon blev sjuk, hon svara på medicinen, säljer jag kompisen slutar hon rymma och det är lättare att kontrollera intaget, avlivar jag måste kompisen bort nu eller följa henne i graven. De älskar varandra till döds, nu kan det bli bokstavligen.
Igår slog jag ihjäl en påkörd fasanhöna och led alla helvetes kval innan det var över. Det är alltid värst innan det är över, men hur i helsike ska jag ta mig förbi "över" när det är någon som kan leva vidare, vad är baserat på min bekvämlighet och hennes mående? Hur "bekväm" får jag vara för att det ska vara motiverat att ev avliva två förhållandevis unga ponnier?
Igår slog jag ihjäl en påkörd fasanhöna och led alla helvetes kval innan det var över. Det är alltid värst innan det är över, men hur i helsike ska jag ta mig förbi "över" när det är någon som kan leva vidare, vad är baserat på min bekvämlighet och hennes mående? Hur "bekväm" får jag vara för att det ska vara motiverat att ev avliva två förhållandevis unga ponnier?