Att stryka sig?

_Peplis_

Trådstartare
Hm..har aldrig behövt stryka mig, så nu undrar jag om det kostar något att stryka sig i den andra klassen?

Alltså jag är anmäld till båda, rider en klasss men är nöjd så och vill därför inte rida den andra, kostar det något att stryka mig till den då? Eller får jag mina startavgiftspengar för den klassen tillbaka t.o.m??

Sv: Att stryka sig?

brukar inte kosta nåt extra men du får inga pengar tillbaka för startavgiften du betalt.

Sv: Att stryka sig?

det brukar inte kosta ngt, bara du strycker dig i tid. Ibland kan man ha turen att få tillbaka pengar också, men det är inget man bör räkna med.

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 317
Senast: Lady_S
·
Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet...
2
Svar
35
· Visningar
5 012
Senast: MiaMia
·
Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
2 417
Senast: hhere
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har sagt det förr. Jag har mitt drömboende. Det har allt jag önskar mig. Eller ja, jag skulle behöva ett bättre rum att slunga...
Svar
11
· Visningar
1 456
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka