millan10
Trådstartare
Har länge gått i tankarna på att starta en butik på nätet. Helst hade jag velat sälja något som jag själv har designat. T.ex att jag köper in någon vara som jag sedan ger en egen touch och säljer. Jag vill mer ha detta som ett intresse utöver mina studier eftersom jag ändå inte har något speciellt att göra på fritiden. Att sitta och dona med en hemsida och allt därtill hade varit väldigt kul att syssla med! Bara det går runt skulle jag kunna tänka mig att kunna syssla med det. Är inte ute efter att tjäna några större summor.
Jag undrar om detta är värt att satsa på? Man måste ju ha en bra idé innan man börjar. Gärna komma upp med någon unik produkt. Eller kan man köra på en idé som kanske redan finns idag. Vet många nätbutiker där de säljer samma typer av produkter och de går ju runt för dem. Tro även att jag skulle kunna få ett bidrag från kommunen om de tror på min idé och att jag väljer att ha det som ett sommarjobb.
Någon här på Buke som har erfarenheten av detta?
Tacksam för svar!
Jag undrar om detta är värt att satsa på? Man måste ju ha en bra idé innan man börjar. Gärna komma upp med någon unik produkt. Eller kan man köra på en idé som kanske redan finns idag. Vet många nätbutiker där de säljer samma typer av produkter och de går ju runt för dem. Tro även att jag skulle kunna få ett bidrag från kommunen om de tror på min idé och att jag väljer att ha det som ett sommarjobb.
Någon här på Buke som har erfarenheten av detta?
Tacksam för svar!