H
HoppFantasten
Ja då var man där. Och framridningen går finemang, framhoppningen likaså. Allt har gått problemfritt och så gäller det! Dags att hoppa banan. Man har intalat sig själv om och om igen vilket håll man ska rida åt, vilken väg man ska ta, gått banan och studerat andra ekipage.
Startsignalen går, man rider mot första hindret och är igång! Hoppar andra, sedan plötsligt befinner man sig över hinder nummer FYRA!? Vart tog nummer tre vägen? Ute.
Efteråt minns man ingenting emellan 2 och 4, förutom landningen efter andra hindret och avstampet framför fjärde. Vad hände?
Är det så att man koncentrerar sig så himla mycket på vilken väg man ska rida, att det när det väl gäller blir det bara blackout?
Vad tror ni? Har det hänt någon här? Går det över efter några gånger isåfall?
(det hände nämligen mig )
Så dela med er av era erfarenheter nu så jag slipper känna mig ensam!
Startsignalen går, man rider mot första hindret och är igång! Hoppar andra, sedan plötsligt befinner man sig över hinder nummer FYRA!? Vart tog nummer tre vägen? Ute.
Efteråt minns man ingenting emellan 2 och 4, förutom landningen efter andra hindret och avstampet framför fjärde. Vad hände?
Är det så att man koncentrerar sig så himla mycket på vilken väg man ska rida, att det när det väl gäller blir det bara blackout?
Vad tror ni? Har det hänt någon här? Går det över efter några gånger isåfall?
(det hände nämligen mig )
Så dela med er av era erfarenheter nu så jag slipper känna mig ensam!