Man kan ju inte ens blinka så sitter dom satans tänderna
i någonting och speciellt då dom sitter någonstans på en själv...
Och säga till fungerar ju inte riktigt så bra, inte som på normala valpar
Visst är det så men här har det med ras att göra... Ganska mycket och detta är ett beteende som man inte kan 'vänta' ut utan måste tas tag i redan som mycket små ''/ Lite småbesvärligt ja då dom är envisa som surved som inte vill låta lågorna etsa sig fast en fuktig höstdag.
Självklart bits valpar, dock en del mer än andra och Bullen är nog Topp ettan om jag får säga det själv. En komposbur har vi ute, som vi dock var tvungen att spika fast i väggen och backen för att hon... Ja hon stannade visst inte kvar i den en längre stundValpar tuggar men hon TUGGAR/BITER för att göra av med energi, inte för att det kliar eller nyfikenhet...
Hon är ond, en ren Djävul på fyra ben. Bullen kallas inte det för intet så jag vet vad jag pratar om.
Tar man inte tag i det redan som små så är risken mycket stor att man får en sjuk hund som kan sluta med avlivning. Det är fortfarande ingen liten luddtoffs eller annan 'lättare' hund det talas om då man kan låta händelsen vara för denna gång. Här räcker det med en gång så har dom satt i system att Det är såhär man får göra. Det är inte som med en del andra som fattar att det var nog bara för den gången.
Det är ingen hund vi har släpat hem, det är ett monster av dess like!
Nog brukar jag lägga henne på sida, men då kan jag också få sitta i ca 30min om inte mer då hon är lika tjurig som fuktig ved en regnig höstdag