Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har oxå köpt bladväxter i affären usch vad hemskt det var att inse att den var full med nå smådjur som spinner nån form av nät runt hela växten. Nej aldrig mer bladväxt från mataffären för mig. Andra typer av blommor går dock bra.
Jag har faktiskt hittills (peppar peppar) aldrig haft problem med ohyra i växter jag köpt från mataffären. Däremot har jag ju mer än en gång råkat ut för att blommorna är så hårt drivna att de stendör efter två veckor hemma...
Har aldrig haft problem med bloomor i affären, vissa är 5 år nu, medans de jag köpt på plantage eller liknande är döda inom 2-3 dar eller fulla i ohyra. Så jag har haft tur med mina växter från affären.
instämmer med föregående talare, jag har flertal gånger råkat ut för blommor köpte på riktig blomsterhandel att de ruttnar/vissnar inifrån på få räknade dagar, aldrig haft problem eller ohyra med de som är köpta på ica...
Trädgård & Växter
Har ca 6 m rabatt (runt 0.5 m bred) som jag ska plantera blommor i. Kan ingenting om trädgård och är inte så intresserad men vill ha...
Trädgård & Växter
Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Hundavel & Ras Det kan ju vara en trevlig hund för det, men den har ju inget i avel att göra om den har kvarstående rädsla för underlag. Det är väl det...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.