Att lösa ryttarlicens i oktober/november månad.

Ebine

Trådstartare
Är det någon som vet om man måste betala fullt pris ifall man löser ryttarlicens för regional tävling i slutet av oktober månad??
Det har inte varit aktuellt för mig tidigare med regional ryttarlicens men nu ska hemma klubben ha en reg.tävling som jag gärna vill vara med på!
MEN att betala fullpris för de ynka månaderna som finns kvar känns inte så roligt..
Nån som vet reglerna?
Tacksam för svar :bump:

Sv: Att lösa ryttarlicens i oktober/november månad.

Tyvärr kan jag inte hjälpa dig eftersom att det är min klubb som betalar min licens åt mig varje år men det skulle vara intressant att veta :angel:

Om du har license för lokal detta året och vill ha för regional (samma år)så betala du mellanskillnaden;)

Ja, det tror jag. Brukar vara i typ slutet av november som det blir halva priset (då är det ju ändå typ ingen som löser licens :grin: )

Hur som helst borde det gå att läsa precis vad som gäller på ridsportsförbundets hemsida...

tror att det är så att i nov kostar det mindre och i dec (lr nån gång under dec) så är det även löst för kommande år. men allt det kan du lästa om på ridsportsförbundets hemsida under licens

tror att det är så att i nov kostar det mindre och i dec (lr nån gång under dec) så är det även löst för kommande år. men allt det kan du lästa om på ridsportsförbundets hemsida under licens

nä alltså det halverade priset gäller bara innevarande år. du måste självklart lösa licens till fullpris för året efter.

ok, fel av mig.. men de finns ju iallafall att läsa om det på ridsportsförbundet...

Hittar ingen info om detta under "licens" på ridsport.se !
Kan man ringa till dem? :confused:

Liknande trådar

Hästvård Behöver lite akut hjälp med råd... Köpte en 6-åring för ca 4-5 månader sedan, hopphäst importerad från Polen i årsskiftet till ett...
2
Svar
28
· Visningar
5 997
Senast: Luff
·
Hästhantering Fick en liten fundering i dag. :p Jag och stallkompisen satt i dag på väg till tävling och diskuterade hennes häst,då hon har väldigt...
2
Svar
26
· Visningar
2 946
Senast: skuggi
·
Z
Hästmänniskan Vet inte riktigt vart jag ska börja. Behöver hjälp. Jag och familj flyttade till ny ort för 3 år sedan. Allt var frid och fröjd, vi...
Svar
7
· Visningar
2 669
S
Anläggning Till hösten måste jag flytta min häst, jag jobbar just nu som hästskötare och just nu är hon med där jag jobbar men pga att jag tänkt...
Svar
3
· Visningar
2 546
Senast: moonstruck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka