Att göra en web-enkät????

mian1

Trådstartare
Jag blir tokig för jag får det inte att fungera! :mad: Har FrontPage och vill göra ett formulär där man kan klicka i kryssrutor och sedan trycka på skicka och så vill jag att resultatet ska sparas i en fil eller helst skickas till min mail. Men det går inte och när jag googlar på problemet verkar det som om det aldrig fungerar med Frontpage.
Finns det något annat sätt? Kan även funka med en mailad enkät av pdf-format, men jag vet inte i vilket program jag skulle kunna göra en pdf med kryssrutor.

HJÄLP!

Liknande trådar

IT & mobiler Hoppas det är någon Mackunnig här inne som vill hjälpa mig. Jag skaffade en MacBook Pro för ca 1 år sedan. Har varit supernöjd och...
Svar
2
· Visningar
1 125
IT & mobiler Kan nån hjälpa mig?! Jag vill föra över mina bilder och filmer som jag har på telefonen (nokia 5230) till datorn. Jag var tvungen...
Svar
8
· Visningar
1 833
Senast: lisa412
·
Hästvård Vill börja med att förbereda er på att det kommer bli många frågor i samma tråd, och troligen väldigt långt :p I alla fall, ska...
Svar
15
· Visningar
2 869
Senast: Trix
·
IT & mobiler Har två bilder i pdf format som jag har roterat och vill spara ändringarna i men jag lyckas inte. Hjälp snälla. Enda spara som finns är...
Svar
5
· Visningar
905
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka