- Svar: 28
- Visningar: 2 031
Jag försöker ha ett normalt och bra liv. Försöker låtsas att jag har det. Men en del av mig vill slippa leva. Det är så jobbigt. En kamp hela tiden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är helt okej att hoppa av och gå och lägga sig och sova. Det är sent.Orkar inte idag. Och ska till tandläkaren och bli drogad imorgon. Vill inte. Kan man inte bara få hoppa av?
Jag vill inte sova idag.Det är helt okej att hoppa av och gå och lägga sig och sova. Det är sent.
Fast du får ju hjälp med lugnande imorgon så det kommer gå fint. Ingen vinst i att gruva sig för det nu.Jag vill inte sova idag.
Jag är rädd för medicinen. Man behöver övervakning när man tagit den.Fast du får ju hjälp med lugnande imorgon så det kommer gå fint. Ingen vinst i att gruva sig för det nu.
Det är ingen fara, jag har tagit den flera gånger. Det är verkligen bara en försiktighetsåtgärd precis som efter covidvaccinet.Jag är rädd för medicinen. Man behöver övervakning när man tagit den.
Nej! Jag får absolut inte köra bil med den medicinen. Man blir helt väck. Boendestöd kör hem mig.Det är ingen fara, jag har tagit den flera gånger. Det är verkligen bara en försiktighetsåtgärd precis som efter covidvaccinet.
Ska du köra hem?
Det var väl det jag tänkte, då är det ju ingen fara. De tittar till dig en stund sedan får du åka hem och sova.Nej! Jag får absolut inte köra bil med den medicinen. Man blir helt väck. Boendestöd kör hem mig.
Men tänk så skönt med den avslappning som medicinen ger.Jag är rädd för medicinen. Man behöver övervakning när man tagit den.
Jag är rädd.Men tänk så skönt med den avslappning som medicinen ger.
Är det inte skönt efteråt?
Exakt vad är du rädd för?Jag är rädd.
För att medicinen ska ha för stark effekt. Det är därför man behöver övervakning.Exakt vad är du rädd för?
Och vad händer om effekten blir för stark?För att medicinen ska ha för stark effekt. Det är därför man behöver övervakning.
Man kan behöva akutvård då. Och det är jag rädd för.Och vad händer om effekten blir för stark?
Vad i det är du rädd för?
Du är alltså rädd för själva vården som du kan behöva.Man kan behöva akutvård då. Och det är jag rädd för.
Att bli stucken. Det är fruktansvärt hemskt.Du är alltså rädd för själva vården som du kan behöva.
Vad i den vården är det som är så skrämmande?
Berätta om det för dem som skall övervaka dig.Att bli stucken. Det är fruktansvärt hemskt.