lancelot
Trådstartare
Nu måste jag snart bestämma mig för vilken hingst jag ska betäcka mitt sto med!
Stoet är e. Rocky - Elizar,mkh 162 cm, grov modell, kort hals, lågställd men högrest, vägvinnande skritt, luftig trav, bra galopp. Hinderklok, orädd, har alltid fått beröm för hennes hoppteknik.
Hon har en avkomma e. Le Mans xx, blev mkt bra, bra psyke, hoppar och rör sig bra, andra avkomman är e. Acacio, oxå den mykt trevlig, dock liten, 157 cm.
Det jag vill ha är en långbent, högställd häst med bra gångarter och hoppförmåga. Avkomman ska säljas.
Hingstar jag väljer mellan
Bravour - verkar bli en populär hingst, riskerar att försvinna i mängden.
Lasandos- har typen jag vill ha, mycket hals, men säljbar avkomma?
Careme - även där tilltalar typen mig, samma prisklass som Lasandos men kanske mer säljbar?
Liberace - vet inte var han är stationerad, har mailat, väntar på svar
Contant Q - hmmmm, finns med på listan......
Ja, vad säger ni? Fler förslag?
Stoet är e. Rocky - Elizar,mkh 162 cm, grov modell, kort hals, lågställd men högrest, vägvinnande skritt, luftig trav, bra galopp. Hinderklok, orädd, har alltid fått beröm för hennes hoppteknik.
Hon har en avkomma e. Le Mans xx, blev mkt bra, bra psyke, hoppar och rör sig bra, andra avkomman är e. Acacio, oxå den mykt trevlig, dock liten, 157 cm.
Det jag vill ha är en långbent, högställd häst med bra gångarter och hoppförmåga. Avkomman ska säljas.
Hingstar jag väljer mellan
Bravour - verkar bli en populär hingst, riskerar att försvinna i mängden.
Lasandos- har typen jag vill ha, mycket hals, men säljbar avkomma?
Careme - även där tilltalar typen mig, samma prisklass som Lasandos men kanske mer säljbar?
Liberace - vet inte var han är stationerad, har mailat, väntar på svar
Contant Q - hmmmm, finns med på listan......
Ja, vad säger ni? Fler förslag?