ATG-live i Stockholm?

Nebraska

Trådstartare
Jag kommer befinna mig i Stockholm nästa helg,och typiskt nog kör Rättvik V75.Finns det någon förteckning över vart den finns Atg live i Stockholm?

Sv: ATG-live i Stockholm?

Lines skrev:
Jag kommer befinna mig i Stockholm nästa helg,och typiskt nog kör Rättvik V75.Finns det någon förteckning över vart den finns Atg live i Stockholm?

Om man har ATG-konto, något som jag dessvärre inte har längre, så kan man där söka på ort och på så sätt få liveombuden uppspaltade.
Så kanske har du eller någon bekant ett sådant konto?

tack!ja,min bror har.Jag kommer vara i city,så en tripp till valla känns lite offside.

Lines, kolla dagens Travronden, sidan 17.
Där finns en annons för ATG LIVE med ombudens adresser.

Liknande trådar

Mat Nästa vecka kommer jag behöva äta en rejäl måltid lite snabbt på eller alldeles i närheten av centralstationen i Stockholm. Jag har...
Svar
9
· Visningar
853
Senast: zarmino
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
712
Senast: Glimra
·
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
1 361
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 661
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka