Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har fått problem med kramper i vader och fötter. Kommer både spontant och av vissa rörelser. Några smarta tips på hur jag undviker det?
Magnesium fungerar för mig också
Tar du extra magnesium? Det kan hjälpa mot sådana kramper, precis som att dricka mer vatten. Jag märker ganska snabbt när jag slarvat med magnesiumtabletterna.
Edit: @Jozze hann precis före
Och här är en till.Även jag blir hjälpt av magnesium!
och ytterligare en som magnesium funkar förOch här är en till.
Jag får väldigt smärtsamma sendrag om nätterna om jag slarvar med magnesium. Mer vatten har ingen effekt. Jag dricker redan rätt mycket pga lite krassliga njurar.
Ja just det! Tog extra magnesium när jag var gravid men glömde av det... Slarvar med både det och vatten. Går kanske att åtgärda ganska lätt .
Är all vätska ok? Vattnet på jobbet är skitäckligt så där dricker jag inte en droppe. Bubbelvatten, är det för salt?
Ja just det! Tog extra magnesium när jag var gravid men glömde av det... Slarvar med både det och vatten. Går kanske att åtgärda ganska lätt .
Är all vätska ok? Vattnet på jobbet är skitäckligt så där dricker jag inte en droppe. Bubbelvatten, är det för salt?
Om man har problem med vätskebalansen är mineralvatten oftast bättre. Maken hade stora problem förra sommaren pga sjukdom/vårdskada och fick då order om att dricka mineralvatten eller vatten med vätskeersättning i. Vanligt vatten "späder ut" salter och magnesium. Så det är inga problem att dricka mineralvatten förutom för miljön då.Ja just det! Tog extra magnesium när jag var gravid men glömde av det... Slarvar med både det och vatten. Går kanske att åtgärda ganska lätt .
Om man har en kolsyremaskin hemma då . Det har jag tyvärr inte.Vill du ha med bubblor kan du ju ta med en flaska hembubblat vatten till jobbet
Det skall jag göra direkt, kom på att jag har ett rör hemma.Om man har problem med vätskebalansen är mineralvatten oftast bättre. Maken hade stora problem förra sommaren pga sjukdom/vårdskada och fick då order om att dricka mineralvatten eller vatten med vätskeersättning i. Vanligt vatten "späder ut" salter och magnesium. Så det är inga problem att dricka mineralvatten förutom för miljön då.
Du kan även ta ett glas vätskeersättning om dagen ockdå, det hjälper till om man är dålig på att få i sig.