Äter allt?

YorkWann

Trådstartare
Jag har inte lyckats hitta något som inte mina pissar äter. Idag åt den ena upp lite sparris :crazy: De verkar tycka att det matte stoppar i munnen, det måste vara gott.

Iförrgår fick de upp dörren till skafferiet och gav sig på favoriten, grovt bröd :crazy: Fast de lämnar gärna skalkarna.;)

Senap, ketchup, ja ALLT går ner! De slickar rent efter hunden, de tycker allt han är lite väl slarvig ibland :D

Nån mer som har katter som verkligen äter ALLT??

Sv: Äter allt?

Ja, min Lina äter också precis ALLT som kommer i hennes väg. Sparris, russin, bröd, hundmat, ärtor... ska jag fortsätta? ;)

En av mina katter är inte klok, han äter gärna färsk pasta och i går slafsade han i sig bruna bönor. :d

Min katt åt en gång upp tre stekta tomater, fast blev lite lös i magen så han får inte äta allt som han skulle vilja..
Min förra katt blev helt "vild" när hon fick pistage-nötter, men det är inte heller så bra för magen!!:rofl:

stor fet äter bara fin kattmat men riikkan äter nästan allt! hon älskar morot, gurka, choklad osv :D men äter mindre kött! vege katt

Liknande trådar

Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
480
Senast: Sassy
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
1 124
Senast: Svartkatt
·
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
751
Senast: WildWilma
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 896

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka