Äter allt?

YorkWann

Trådstartare
Jag har inte lyckats hitta något som inte mina pissar äter. Idag åt den ena upp lite sparris :crazy: De verkar tycka att det matte stoppar i munnen, det måste vara gott.

Iförrgår fick de upp dörren till skafferiet och gav sig på favoriten, grovt bröd :crazy: Fast de lämnar gärna skalkarna.;)

Senap, ketchup, ja ALLT går ner! De slickar rent efter hunden, de tycker allt han är lite väl slarvig ibland :D

Nån mer som har katter som verkligen äter ALLT??

Sv: Äter allt?

Ja, min Lina äter också precis ALLT som kommer i hennes väg. Sparris, russin, bröd, hundmat, ärtor... ska jag fortsätta? ;)

En av mina katter är inte klok, han äter gärna färsk pasta och i går slafsade han i sig bruna bönor. :d

Min katt åt en gång upp tre stekta tomater, fast blev lite lös i magen så han får inte äta allt som han skulle vilja..
Min förra katt blev helt "vild" när hon fick pistage-nötter, men det är inte heller så bra för magen!!:rofl:

stor fet äter bara fin kattmat men riikkan äter nästan allt! hon älskar morot, gurka, choklad osv :D men äter mindre kött! vege katt

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
863
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 449
Övr. Katt Det här inlägget, lade jag på en annan sida och tänkte att det kunde passa här med, med tanke på att "katter är katter och 'ska ha sin...
Svar
5
· Visningar
2 391
Katthälsa Hej! Känner att jag behöver bolla av mig lite och få höra med andra som gått igenom samma sak. Har det gått rätt till eller är jag bara...
Svar
15
· Visningar
3 199
Senast: WildHorse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama