Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Våran gamla kloka b-ponny som är matkräsen är för rolig. Igår strundade han i morgonhösilaget som var utlagt i hagen och gick istället runt och åt upp alla småkvistar från askträdet som blåst ner i hagen över natten. Senare på dagen gick han lös istallet när jag mockade då tog han tag i torvbalen och bet upp, slängde omkring den och åt torven trots att det fanns hö i gången som han kunde ta. Han älskar också bananer. Har han någon brist kanske?
de flesta hästar gillar att äta "fibrerna" i färsk ren torv, det är ju en naturprodukt och vad det är vet jag inte, men när jag hade torv så åt nästan alla av det när det var nyinlagt
Hästmänniskan
I natt brann min systers stall/lada upp:cry:hon vaknade 23.30 av att hon hörde ngt, hon gick ut och gick runt ladan och uthuset för att...
Hästnyheter En ryttare döms till både böter och avstängning från tävling efter att ha ändrat uppgifter i hästens vaccinationsintyg. Disciplinnämnden...