nyponros
Trådstartare
Jag och min sambo åker upp till Stockholm om några veckor i samband med hans 40-årsdag och i present från hans familj ska vi få gå och äta på en riktigt fin restaurang som kan bli en upplevelse utöver det vanliga, det behöver alltså inte vara så billigt som möjligt. Tanken var Operakällaren men bokningsmöjligheterna verkar svåra då de har stängt för bokning nu ett tag framöver, men där var det en avsmakningsmeny som låg på tapeten med vinpaket för 3200 kr för två personer, så någonstans runt den budgeten vore att föredra. Det är alltså inte jag som ska betala utan hans familj vill ge det till oss i present...men vi behöver lite tips utifrån.
Någon som har tips på ett bra ställe med god service och riktigt bra mat och vin, något utöver det vanliga?
Ha i åtanke att vi är småstadbor som inte vanligtvis rör oss på sådana restauranger
Någon som har tips på ett bra ställe med god service och riktigt bra mat och vin, något utöver det vanliga?
Ha i åtanke att vi är småstadbor som inte vanligtvis rör oss på sådana restauranger