Asså, NU har det brutit ut!

G

Gisburne

Knäppa vovve! Den senaste tiden har hon gått runt och pipit, gnällt och flåsat, samtidigt som hon river runt med sin bädd, biter på den, krafsar på den och juckar på den... Drar runt med den, gnager hål och plockar ut stoppningen... :smirk: Hon löpte färdigt för snart 1 månad sen, är det normalt att de håller på så som hon gör efter att de blivit könsmogna? Blir så full i skratt, för hon viftar på svansen och gör en lov runt mig lite då och då, innan hon kastar sig över sin bädd igen och "ger den en omgång" till! :crazy:

Sv: Asså, NU har det brutit ut!

Låter som en klockren skendräktighet. Blir det riktigt jobbigt för henne finns det medicin att få hos veterinären. En del hundar hämtar mjukdjur, skor och allt möjligt som blir deras "valpar".

Okej... Hade en tanke ditåt, även på riktig dräktighet, men jag VET ju att hon inte var utanför mitt synfält under löpet. Men jag vet inte om hon ser sin bädd som en valp, för hon liksom brottas med den och river, klöser och biter...? Inget direkt vårdande betéende, mer våldsamt och knasigt! :D

Genom att äta upp sin säng? :rofl: Skruvade ihop en "riktig" säng till henne igår, en låda med höga hörnstolpar som det ska bli sänghimmel på så småningom. Jättefin! Den kan hon ju försöka dra runt med... :D

Liknande trådar

Övr. Hund Kära Buke! Jag har ett problem som jag skulle behöva vädra/be om råd. Jag har förstått att det här på hund finns en massa erfarna...
2
Svar
37
· Visningar
3 893
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar