Jag har haft. Två st. sk husåsna.
Tror dock det redan finns en åsnetråd nånstans, du får leta så slipper det bli dubbelt... :)
A6EB2EF7-1BC8-4AF8-B28F-8C98B4186C5E.webp

Fiona och Liesel, mina älskade långöron! :heart:heart

Vi har en. Just nu är det dock osäkert om han är med oss så länge till då hans hovar blivit jättedåliga efter denna blöta vintern.
Han har alltid haft dåliga hovar och trots åtgärder för att hålla så torrt som möjligt så blev det katastrof.
Tidigare hade vi honom att köra med men de sista åren har han bara gått som sällskap. Han är 20 år i år.
4D520EB5-7EFE-44DA-A745-129620C40A92.webp

Liknande trådar

Däggdjur Tyckte det var dags för en egen tråd för oss med igelkottar. Nä inte tama inomhus utan vi som värnar om gänget i trädgården. Själv har...
Svar
4
· Visningar
784
Senast: jemeni
·
Övr. Katt Nästan all kattmat innehållet fisk. I majoriteten av barnböcker/filmer är det fisk som ges till katter. Pekböcker har ofta att man ska...
Svar
8
· Visningar
839
Senast: ufot
·
Däggdjur Börjar bli dags att flytta in kaninerna för vintern och jag behöver lite idéer och inspiration till deras inomhusmiljö. Det är tre...
Svar
4
· Visningar
519
Utrustning Sitter å lurar på att införskaffa ett sidepull för att prova på grabbarna, men funderar på det här med designen på nosdelen Hur stor...
Svar
12
· Visningar
904
Senast: Shixle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama