As schabrak

bambi82

Trådstartare
Om allt går bra med lillan på kliniken på torsdag ska jag beställa ett par nya Anna Scarpati schabrak!

Blir nog allround båda två då han de ska användas till mest rids med hoppsadel. Tänkte ta ett marin med röd/vit rep passpoal. Men blir det snyggast med två röda och en vit eller tvärt om (lutar åt två röda och en vit i mitten)

Sen tror jag att jag vill ha ett svart men vilka färger ska man då ha på passpoalerna? Guld eller silver är ju snyggt, men känns lite tråkigt.
Så fram med förslag och gärna bilder på era AS schabrak om ni har några svarta eller marinblå med röd/vita passpoaler!

Sv: As schabrak

Tror det blir jättefint med ett marint med två röda och ett vitt kantband. :laugh: Till det svarta skulle jag nog kanske ta någon färgglad färg ex. orange eller ljusblått?! Tycker det är fint med starka kontraster till svart. :D

Liknande trådar

Dressyr Okej, så här är det. Jag har rätt nyligen gått över på storhäst, en trevlig hobbynivå-hopphäst vilket är precis vad jag var ute efter...
2
Svar
34
· Visningar
4 445
Senast: Nevermind
·
Utrustning Om ni skulle göra ett schabrak och välja färger helt själva, hur skulle det se ut? Färgerna på själva tyget? Vit Vanilj Ljusgul...
Svar
12
· Visningar
2 078
Senast: Lydia
·
Hemmet Vi har ett rum som vi inte vet hur vi ska inreda riktigt. Det som måste få plats är minst ett skrivbord och våran träningsbänk...
Svar
3
· Visningar
1 519
Senast: Tjôta
·
Utrustning Jag har ett lyxproblem som jag behöver hjälp med! Jag och stallkompisarna har bestämt oss för att ta regelbundna hopplektioner i...
2
Svar
25
· Visningar
3 376
Senast: Praefatio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar