Hoppas det finns någon snäll person som kan ge mig lite goda råd. Hur gör jag med min häst. Jag har behandlat honom för knäledsproblem i snart ett år utan resultat. 16 klinikbesök med en hel mängd behandlingar ,cortison, tuppkam, intravenös tuppkam och allt utan resultat. Nu har försäkringsbolaget gått med på att skicka honom till Mälarkliniken som jag önskat men nu börjar jag vackla. Är det verkligen någon idé undrar jag. Veterinären säger att vi griper efter ett halmstrå och vi har bestämt att om de hittar något obotligt så ska han bara få somna in där på operationsbordet.
Är det någon som har goda erfarenheter av artroskopi där man kunnat åtgärda en skada och i så fall hur har det gått sedan med hästen. Hur mycket kostar det att avliva en häst och sedan få dem borttransporterad? Är det någon som vet? Jag undrar även över den ekonomiska biten. Jag måste också bekosta transport 80 mil med hästtranportör. Hur skulle ni göra?
Är det någon som har goda erfarenheter av artroskopi där man kunnat åtgärda en skada och i så fall hur har det gått sedan med hästen. Hur mycket kostar det att avliva en häst och sedan få dem borttransporterad? Är det någon som vet? Jag undrar även över den ekonomiska biten. Jag måste också bekosta transport 80 mil med hästtranportör. Hur skulle ni göra?