Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kollar inte på Robinson men måste säga att Petra är svincool. Hade jag varit yngre hade jag velat följa i hennes fotspår inom FM.Nä, iår är första året som sambon vägrar titta på det. Jag tackar för det, då jag egentligen inte intresserad.
Han anser blitt för uppstyrt och så ogillar vi båda programledaren Petra. Förra säsongen med Lundin var bättre, tyckte lyft programmet lite. Jag ogillar hennes oförmåga lyssna på deltagarna, ställer en fråga men verkar inte lyssna på svaret (känns och ser ut som enligt mig). Sen läst var väl rabalder om mobbning m.m?
Så få se om blir nått Robinson mer här nånsin
Ja, alltså i programmet Elitsoldat osv. kommer hon mer tillrätta, i Robinson är nog inte riktigt rätt plats för henne.Kollar inte på Robinson men måste säga att Petra är svincool. Hade jag varit yngre hade jag velat följa i hennes fotspår inom FM.
Jag hejjar på Emilio och tror han har alla egenskaper för att ta sig upp bland dom 3. Är inte strids eller hämdlysten. Gör inget anspråk på någon speciell plats i gruppen. Moderat och eftertänksam i sina svar. Bra och smart i tävlingar. Jag gillade Karro tidigare, men hon verkar helt lost nu när hennes när flera av hennes stöttepelare försvunnit. Agerar otroligt osäkert och aggresivt på provokationer. Jag tycker ochså att Dani har visat framfötterna ordentligt och gillar hennes person.Någon mer som tittar?
Vad tycker ni om säsongen? Vem hejar ni på?