Årets höjda avelsvärdebokstäver

Med tanke på att D-Day är avliden så känns det lite konstigt att höja honom, eller höjs alla avlidna hingstar?

Med tanke på att D-Day är avliden så känns det lite konstigt att höja honom, eller höjs alla avlidna hingstar?

Jag tycker inte alls det är konstigt, kraven för ELIT är ju ändå ganska höga (som att det ska finnas tävlande avkommor som gått svår klass och att äldsta avkommorna ska vara minst sju år) och dessutom kan det ju fortfarande finnas sperma kvar till betäckning även från döda hingstar :)

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Länge sen jag var här nu. :) Saknar dock skrivandet, och tänkte bara samla mina tankar kring var jag står just nu... Jag...
Svar
2
· Visningar
1 501
Senast: Magiana
·
Avel Nu har de nya Elit- och A-hingstarna offentliggjorts! Maloubet de Pleville och Quite Easy har numera Elit-lapp, hela listan med höjda...
Svar
1
· Visningar
976
Avel Så är vi inne i den tidpunkten på året, sökandet efter nya hingstförmågor! Lite tankar från mig och jag undrar givetvis hur ni andra...
Svar
19
· Visningar
2 345
Hundhälsa Långt inlägg! Jag postade för ganska exakt ett år sedan en tråd om min hund som äter grus, lera och sand. Kände mig riktigt uppgiven...
Svar
7
· Visningar
5 078
Senast: SandraM
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama