Årets första distansritt är avklarad

Sv: Årets första distansritt är avklarad

Ooh vilket väder. Underbara bilder!

Men..en undran bara...far man verkligen starta med graman?

Så underbart, saknar de gånger som jag har varit med på Grytan. Hade en liten förhoppning om att delta i år, men ibland blir det inte som man önskar.

Vilken fin och välordnad hemsida.

Så underbart, saknar de gånger som jag har varit med på Grytan. Hade en liten förhoppning om att delta i år, men ibland blir det inte som man önskar.

Vilken fin och välordnad hemsida.

Nix, verkligen inte. Det måste ha varit en blind domare?

En tjej i min klass bor i Lillhärdal som ligger nära Sveg *stolt* haha :D Litet kul sammanträffande bara eftersom jag bor och går i skolan i Stockholm :d

Ooh vilket väder. Underbara bilder!

Men..en undran bara...far man verkligen starta med graman?

"graman människan" deltog i ett konditionstest som arrangerades samtidigt som CR så vår domare var icke blind;)

Hej,

underbara bilder. Friskt grepp att använda snön som "skyltar" (puls, start) ...

**knapplån**

Hittar inte bilderna på sidan :crazy: någon som kan förklara vart på sidan de ligger lr skicka en länk lr ngt? :bow:

Var spömänniskorna också med i konditionstestet?;) Såg några stycken på bilderna

Alla med gula nummerlappar red konditionstestet, och de med vita red clear round. Om du sett nått spö så har det varit de som red kondition 2.2 mil

Liknande trådar

Kultur Nu har tre av årets fem Nobelpris delats ut, och överraskande nog är alla pristagare män! Obs ironi. Kvar står de två lite mjukare...
2
Svar
32
· Visningar
1 282
Senast: tara
·
  • Nålad
Avel Här är födelseannonserna för årets föl. Lägg in en bild och skriv gärna ras och stam, det är många intresserade av. Observera att detta...
Svar
9
· Visningar
2 772
Senast: thoora
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Ett säkert vårtecken är när årets första föl i russflocken på Lojsta hed, Gotland, kommer till världen. Den 24 april föddes ett litet...
Svar
0
· Visningar
296
Senast: Gunnar
·
Hästvård Jag har en valack på 17 år som jag köpte förra året en import från Irland. Då han var helt ny för mig förra året och mitt stall där jag...
Svar
6
· Visningar
713
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Autistisk bror
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur