Årets bukekatt-gala?

Paddington

Trådstartare
Blir det ngn buke-gala i år? Har för mig att det var Snurpe el ngn som höll i den och även om ingen av mina katter "vann" så tyckte jag det var jättekul att läsa om alla andras katter och deras bravader - sååå blir det ngn gala i år?? :)

Sv: Årets bukekatt-gala?

Javisst var det Snurpe som höll den förra året. När hon höll galan för hästar det här året så frågade jag henne om hon skulle göra en med kissar i år igen. Fick ett kanske ;) som svar.

Sv: Årets bukekatt-gala?

Fann en gammal tråd jag inte sett.

Det kommer helt säkerligen en kattgala :D De närmsta veckorna är dock mer än för mycket planerade. Ny häst, renovering av hus, arbete, skola, en tenta, ett examensarbete, ett projekt för högskola att avsluta och där emellan lite vila. Så det är för tajt för att klämma in galan också (det innebär trots allt en hel del jobb).

Men det kommer! Allt ska bara lugna sig lite här :D

/snurpe

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
867
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Jag har observerat att vår lilla tjej på snart 2 år (12e sept) har som små nervryckningar i bakbenen när hon vilar ibland. När jag har...
Svar
5
· Visningar
598
Senast: Asko
·
Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 596
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Är som sagt allergisk mot katt men har i flera år hört om sibirisk katt. Har haft hund i flera år trots allergi även där men då gick det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 445
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve