Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi kan låtsas att du såg den i årÄh, tänkte skriva Stranger things men det var visst i fjol
Skriver den ändå bara för att![]()
Du kanske såg det, jag la till en länk efter mig, Men kriminalserie.Ni får gärna skriva lite kort t ex vilken genre det är annars googlar jag ihjäl mig![]()
Ok tack!Du kanske såg det, jag la till en länk efter mig, Men kriminalserie.
En annorlunda twist på Sherlock Holmes.
Trodde inte jag skulle gilla den, men är fast. Upptäckte just att det finns en ny säsong, frågan är hur jag får tag på den. Ingen av mina playtjänster har den än
Om du vill ha andra krim- eller sjukhusserier har jag sett rätt många.![]()
Okej, nu fick man väl bara säga den bästa serien egentligen, så jag ska inte räkna upp en hel hög på en gång. Men kolla in Blacklist.Ok tack!Hellre krim än sjukhus.
Ja, vi gör detVi kan låtsas att du såg den i år
Vad är det för genre?
Killing Eve är riktigt bra, och jag blev extra glad för jag har saknat ”Christina” i Greys AnatomyKilling Eve, utan tvekan. Så sjukt bra serie. Och så Bodyguard.
Jag törs inte titta på den men är lite sugen. Bör jag avstå? (Hosey röstar för avstå)Jag gillade The Haunting of Hill House! Jag tittar otroligt lite på serier, de få jag tittar på är äldre/inte nya och lättsamma, men Hill House kunde jag faktiskt avsluta.![]()