Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Finns det någon hemsida eller liknande där man kan söka på arabstam? Min arabvalack f-02 är efter: Om El tanam, u: Esthers Pride-Glaz. Är det någon som känner igen den stammen?
Ok, du vet inte hur jag får tag på ägaren till någon av dessa nu (om Glaz finns i livet vill säga)? Eller hemsida eller liknande? Kul att du vet vilka det är i alla fall!
Ekonomi & Juridik
Ja, vad är egentligen "bäst" om man nu kan säga så?
Kan direkt tillägga att jag läser juridik (nej, inte jurist, för det läser man på...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.