Är stammen ok???

Sv: Är stammen ok???

Emilia Nips minns jag från när hon tävlade. En riktigt bra märr. Likaså hennes far Speedy Min som själv var toppstammad. Mormor har ju tävlingsresultat som duger.
Fast Photo har ju börjat klart lovande i aveln.

Jag tror jag sett en annons på den här, var det inte nåt med ett framknä? Eller minns jag fel? Stammen ska du inte klaga på iaf.

Från annonsen:
"Säljes till ett bra pris då hon har en liten defekt på ett framben"
Hör med Zina här på buke, det är hon som har den.

Emilia Nips minns jag från när hon tävlade. En riktigt bra märr. Likaså hennes far Speedy Min som själv var toppstammad. Mormor har ju tävlingsresultat som duger.
Fast Photo har ju börjat klart lovande i aveln.

Jag tror jag sett en annons på den här, var det inte nåt med ett framknä? Eller minns jag fel? Stammen ska du inte klaga på iaf.
jo det stämmer. Har mailat lite med henne så jag vet vad det rör sig om.
Hon ska skicka bilder på hur frambenet ser ut.
Problemet är bara att den e så långt borta....

Ja denna stam intresserar mig väldigt mycket oxå. Hästen verkar trevlig och fin på de flesta vis.
Frågan är bara ifall defekten som nämndes var ärftlig o påverkar allt för mycket.

Liknande trådar

Trav Går lite halvt om halvt i tankar om att ev betäcka min Heidi i vår....Nån som har några ideer om Gift Kronos, So Perfect eller nån annan...
Svar
3
· Visningar
1 567
Senast: Buffe
·
Trav Nu är läget ungefär lika förvirrat som det brukar vara så här års. Vi har fem ston som ska betäckas. Givetvis har vi en massa egna...
Svar
12
· Visningar
1 993
Senast: johnpatrik
·
L
Trav Vill ha lite feedback gällande val av hingst till mitt sto.. Vad tror ni om dessa val...
Svar
3
· Visningar
1 751
Senast: oki
·
Trav Funderar på att ev skicka mitt sto till hingst. Hon är ostartad p g a virussjukdom som treåring och när hon väl var kvalklar som...
2
Svar
24
· Visningar
2 858
Senast: Berin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar