Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Om en person skulle hacka sig in i min dator och få tillgång till allting på min hårddisk, skulle den personen då också kunna komma åt min externa hårddisk, eller är den säkrare än datorns hårddisk som ju är direktuppkopplad mot nätet?
Så länge den externa hårddisken är inkopplad på datorn är den inte ett dugg säkrare än den externa. Och jag kan inte tänka mig att din interna hårddisk är direktuppkopplad mot internet....
IT & mobiler
Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
Skola & Jobb
Vad använder ni för digital Att göra-lista? Jag gick motvilligt ifrån min analoga lista (älskar att stryka!) för en tid sen eftersom jag...
Hästmänniskan jag började fundera på hur jag köpt mina hästar och insåg att det fortfarande är så att den häst jag köpt för mest pengar var den första...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.