B
**BORTTAGEN**
Hej! Arbetslös som jag är har jag mycket tid att fundera över vad man ska ta sig till. Har det senaste året varit utan häst, men har så smått börjat ta upp ridningen igen... Och upptäckt hur mycket bättre jag mår, psykiskt alltså! Har varit deprimerad och allmänt nere, men nu när jag är i stallet igen mår jag kanon! Känner att jag inte vill slösa bort livet och må dåligt, utan verkligen satsa på hästarna!
Men hur? Var på väg in i tävlingsträsket ett tag, men känner att det är inget för mig... Har ju familj, så man vill ju inte vara iväg hela tiden. Vad kan man starta för verksamhet? Någon som har idéer? Har funderat på ridsportbutik, men finns marknaden? Ska man starta något ensam, eller ska man hitta någon likasinnad? Vill inte tro att det inte finns något hopp... Snälla hjälp mig!
Men hur? Var på väg in i tävlingsträsket ett tag, men känner att det är inget för mig... Har ju familj, så man vill ju inte vara iväg hela tiden. Vad kan man starta för verksamhet? Någon som har idéer? Har funderat på ridsportbutik, men finns marknaden? Ska man starta något ensam, eller ska man hitta någon likasinnad? Vill inte tro att det inte finns något hopp... Snälla hjälp mig!